ΟΙ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΤΟ 2010


ΟΙ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΤΟ 2010



του Γιώργου Ζαχαρόπουλου



Το 2010 ξεκίνησε με τα οικονομικά προβλήματα της Ελλάδας να ακολουθούν μία όλο και δυσκολότερη πορεία. Θυμίζουμε στους αναγνώστες μας ότι τον Μάρτιο η τότε κυβέρνηση Παπανδρέου αποφάσισε να «καταφύγει» στο Δ.Ν.Τ. ενώ τον Μάιο του 2010 υπογράφηκε το πρώτο μνημόνιο με την Ε.Ε.

Ως επακόλουθο όλων αυτών υπήρξαν οι οριζόντιες μειώσεις σε μισθούς, συντάξεις, επιδόματα και κοινωνικές παροχές. Κοινωνικές ομάδες και εργαζόμενοι πιέστηκαν και εξουθενώθηκαν οικονομικά, σχεδόν στραγγαλίστηκαν, με σκοπό να γίνει η οικονομία μας πιο ανταγωνιστική. Ήδη ο ελληνικός λαός έχει καταλάβει ότι αυτή δεν ήταν η πιο σωστή πολιτική.

Εκτός αυτού οι επιπτώσεις αυτής της πολιτικής επηρέασαν πολλά κοινωνικά στρώματα και μετέβαλαν μία σειρά από παραμέτρους τα αποτελέσματα των οποίων δεν είναι άμεσα ορατά αλλά θα γίνουν σε βάθος χρόνου.

Θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί ότι όλα αυτά δεν έχουν καμμία σχέση με τις δημογραφικές εξελίξεις, όμως τα γεγονότα θα τον διέψευδαν καθώς η οικονομική κρίση επηρέασε και την…. αναπαραγωγική μας, κυρίως, ικανότητα.

Από μια πρώτη ανάγνωση των γενικών στοιχείων γεννήσεων, γάμων και θανάτων, όπως αυτά καταγράφηκαν στο Ληξιαρχείο Τρίπολης βγαίνει το συμπέρασμα ότι ως χώρα και ως κοινωνία έχουμε διαβεί τον Ρουβίκωνα της δημογραφικής κατάρρευσης και βαδίζουμε αμέριμνοι προς την βιολογική εξάλειψη του έθνους μας.

Δυστυχώς δεν βλέπουμε οι πολιτικοί μας και γενικότερα οι διαχειριστές των τυχών του ελληνικού λαού να κατανοούν αυτή την απλή αλήθεια. Και όχι μόνο δεν λαμβάνονται μέτρα για την αύξηση του ρυθμού των γεννήσεων, επενδύοντας παράλληλα στη μελλοντική οικονομία αυτής της χώρας, αλλά αντιθέτως λαμβάνονται μέτρα περαιτέρω μείωσης των γεννήσεων.

Το 2009 συντελέστηκαν αλλαγές που μας προκάλεσαν εύλογα ερωτήματα για το αν σηματοδοτούσαν γενικότερες εξελίξεις ή αν ήταν απλά σύμπτωση. Απ’ ότι φαίνεται τα στοιχεία επιβεβαιώνονται και το 2010 δημιουργώντας πλέον τάση…..

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από τις γεννήσεις καθώς, εδώ συντελούνται οι «κρίσιμες» αλλαγές που, ενδεχομένως, θα επηρεάσουν την πορεία της μελλοντικής ελληνικής κοινωνίας.



            Γενικά στοιχεία γεννήσεων

           

Το πρώτο επακόλουθο της κρίσης ήταν η εντυπωσιακή μείωση των γεννήσεων του 2010 σε σχέση με το 2009. Οι «αναιμικές» αυξήσεις γεννήσεων της τάξεως του 1,65% και 1,08% που είχαν παρατηρηθεί το 2008 και το 2009 εξανεμίστηκαν το 2010 καθώς υπήρξε μία εντυπωσιακή μείωση των γεννήσεων σε ποσοστό 12,57%. Έτσι από τα 374 παιδιά του 2009, το 2010 μόλις και μετά βίας δηλώθηκαν στο Ληξιαρχείο Τρίπολης 327 παιδάκια.

Το 2010 ήταν και πάλι ένα «αρσενικό» έτος αν και παρουσιάστηκε μία ελαφρά μείωση του ποσοστού των αγοριών σε σχέση με αυτό των κοριτσιών. Πάντως τα αγόρια υπερίσχυσαν έναντι των κοριτσιών και επαλήθευσαν για άλλη μια φορά τον κανόνα ότι σε κάθε 205 γεννήσεις 105 είναι αγοριών και 100 κοριτσιών. Έτσι στην Τρίπολη γεννήθηκαν 169 αγόρια με ποσοστό επί των γεννήσεων 51,68% έναντι 158 κοριτσιών με ποσοστό 48,32% επί του συνόλου των γεννήσεων.

Από τη μελέτη των επιμέρους στοιχείων φαίνεται ότι τα μεγέθη των βασικών παραμέτρων της έρευνας παρουσιάζουν ορισμένες διαφοροποιήσεις σε σχέση με αυτά που για πρώτη φορά είχαμε επισημάνει το 2006. Πιο συγκεκριμένα:

Από τα 327 παιδιά που γεννήθηκαν το 2010 στη Τρίπολη τα 211 ή ποσοστό 64,53% (64,97% το 2009) επί του συνόλου των γεννήσεων είχαν Έλληνα πατέρα. Τα υπόλοιπα 116 παιδιά ή ποσοστό 35,47% επί του συνόλου των γεννήσεων, (35,03% το 2009) ήταν παιδιά από αλλοδαπούς πατέρες.

Παρουσιάζεται έτσι μία περαιτέρω μείωση των γεννήσεων των Ελλήνων σε ποσοστό 0,5% το οποίο αρχίζει πλέον να διαμορφώνει μία τάση περιορισμού των γεννήσεων των Ελλήνων σε ποσοστό, κάτω του 65%. Αντιστοίχως οι γεννήσεις των αλλοδαπών κατακτούν το όχι ευκαταφρόνητο 35,5%.

Από τα 211 παιδιά με ελληνική υπηκοότητα τα 166 ή ποσοστό 78,67% (78,19% το 2009) επί των γεννήσεων των Ελλήνων, είχαν Έλληνες και τους δύο γονείς τους. Το ποσοστό ανεβαίνει στο 90,04% (92,18% το 2009) αν συνυπολογιστούν άλλα 24 παιδιά που γεννήθηκαν εκτός γάμου από Ελληνίδες μητέρες.

Συνεχίζεται έτσι η αύξηση των παιδιών που γεννήθηκαν στη Τρίπολη από Έλληνες πατεράδες και αλλοδαπές μητέρες. Η αύξηση είναι της τάξεως του 2,14% γεγονός που ανεβάζει τις γεννήσεις αυτής της κατηγορίας στο 9,96% έναντι 7,82% επί των γεννήσεων των Ελλήνων το 2009.

Αυτό αναλύεται ως εξής: 7 παιδιά με μητέρες από την Ρουμανία, 6 παιδιά με μητέρες από την Αλβανία, 1 παιδί με μητέρα από τη Βουλγαρία, 1 παιδί με μητέρα από την Ουκρανία, 1 παιδί με μητέρα Ρωσίδα, 1 παιδί με μητέρα από το Καζακστάν, 2 παιδιά με μητέρα από το Ουζμπεκιστάν, 1 παιδί με μητέρα Σέρβα και  1 παιδί με μητέρα Μολδαβή.

Από τις γεννήσεις των αλλοδαπών τη πρώτη θέση συνεχίζουν να την κατακτούν, και μάλιστα με μεγάλη ευκολία, οι αλβανικής εθνικότητος μετανάστες. Το 2010 συνέχισαν την ανοδική τάση σε σχέση με το 2009. Έτσι, επί των 116 γεννήσεων αλλοδαπών οι 81, ή ποσοστό 24,77% επί του συνόλου των γεννήσεων και 69,83% επί των γεννήσεων των αλλοδαπών (23,26% και 66,46% αντιστοίχως το 2009) πραγματοποιήθηκαν από Αλβανούς παντρεμένους με Αλβανίδες. Στο ποσοστό των γεννήσεων των Αλβανών μεταναστών συνυπολογίζουμε τη γέννηση ενός εκτός γάμου παιδιού από Αλβανίδα μητέρα (φαινόμενο που δεν παρουσιαζόταν πριν μερικά χρόνια).

Τη δεύτερη θέση στις γεννήσεις των αλλοδαπών, αν και σε μεγάλη απόσταση από τους Αλβανούς, καταλαμβάνουν οι Βούλγαροι οι γεννήσεις των οποίων έφτασαν τις 17 σε σχέση με τις 19 γεννήσεις του 2009. Αυτό το γεγονός είχε ως συνέπεια από το 5,08% του συνόλου των γεννήσεων το 2009 να παρουσιάσουν αναιμική άνοδο φτάνοντας στο 5,20% ενώ κατακτούν το 14,65% επί του συνόλου των γεννήσεων των αλλοδαπών.

Ακολουθούν οι Ρουμάνοι οι οποίοι με 13 γεννήσεις το 2010 έναντι 17 γεννήσεων το 2009 μείωσαν το ποσοστό τους σε 3,98% (4,55% το 2009) επί του συνόλου των γεννήσεων ενώ  κατακτούν το 11,21% επί του συνόλου των γεννήσεων των αλλοδαπών.

Το υπόλοιπο 1,53% του συνόλου των γεννήσεων το μοιράζονται οι γεννήσεις παιδιών από: Ινδούς (2), Πακιστανούς (1), Ουκρανούς (1), και Μολδαβούς (1).

Από τα 327 παιδιά, τα 133 ή ποσοστό 40,27% (39,84% το 2009) ήταν πρωτότοκα (75 αγόρια και 58 κορίτσια), τα 121 ή 37% (38,50%, το 2009), ήταν δευτερότοκα (56 αγόρια και 65 κορίτσια), 54 παιδάκια ή ποσοστό 16,51% ήταν τρίτα (16,04% το 2009, 29 αγόρια και 25 κορίτσια), 12 παιδάκια ή ποσοστό 3,67 ήταν τέταρτα (4,28% το 200, 6 αγόρια και 6 κορίτσια), 6 παιδάκια ή ποσοστό 1,83% ήταν πέμπτα (1,07% το 2009, 2 αγόρια και 4 κορίτσια) και ένα παιδάκι ή ποσοστό 0,31% ήταν έβδομο (1 κοριτσάκι).

Παρόλη την αρνητική οικονομική συγκυρία και φέτος παρατηρούμε μια ελαφρά αύξηση των γεννήσεων των τρίτων και τέταρτων παιδιών στα οποία αν συνυπολογιστούν και οι γεννήσεις των πέμπτων και έβδομων παιδιών φτάνουν σε ποσοστό το 22,32% (21,66% το 2009). Ας μην ξεγελιόμαστε όμως η ευημερία των αριθμών και των ποσοστών δεν είναι και ευημερία απόλυτων αριθμών καθώς αυτό το 22,31% αντανακλά σε μόλις 73 παιδιά επί του συνόλου των γεννήσεων.

Αν και γνωρίζουμε, από πρώτο χέρι μάλιστα, το πόσο δύσκολο είναι να συντηρείται μία οικογένεια με πολλά παιδιά στις μέρες μας ας ελπίσουμε ότι αυτή η τάση θα συνεχιστεί. Είναι μία από τις λίγες ελπίδες για την επιβίωση της κοινωνίας μας.

Κατά την προσφιλή μας συνήθεια «ανιχνεύσαμε» επίσης τη θρησκευτική ταυτότητα των γονέων των παιδιών που γεννήθηκαν στη Τρίπολη. Τα στοιχεία που παρατηρούμε και καταγράφουμε επί σειρά ετών επιβεβαιώθηκαν σε γενικές γραμμές και φέτος.

Έτσι, 253 από τα 327 παιδιά ή ποσοστό 77,37 (78,07% το 2009) έχουν γονείς Χριστιανούς Ορθόδοξους. Στο ποσοστό αυτό συνυπολογίζονται γονείς από την Ελλάδα, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αλβανία, την Ουκρανία, την Μολδαβία, την Σερβία, την Ρωσία και το Ουζμπεκιστάν.

Από τα υπόλοιπα παιδιά 44, ή ποσοστό 13,46% (13,90% το 2009) έχουν γονείς Μουσουλμάνους. Η κύρια χώρα προέλευσης τους είναι η Αλβανία, ενώ στη Τρίπολη κατοικούν και Μουσουλμάνοι από το Πακιστάν και τη Βουλγαρία.

Υπάρχουν επίσης 10 παιδιά που και οι δύο γονείς τους είναι Χριστιανοί Καθολικοί (ποσοστό 3,06% επί του συνόλου), 14 παιδιά που και οι δύο γονείς τους είναι άθεοι (ποσοστό 4,28% επί του συνόλου) και 2 παιδιά που οι γονείς τους είναι Σιχ (ποσοστό 0,61% επί του συνόλου).

Τα υπόλοιπα 4 παιδιά ή ποσοστό 1,22% επί το συνόλου το μοιράζονται παιδιά που έχουν γονείς με διαφορετικά θρησκεύματα. Αυτό κατανέμεται σε 2 παιδιά που ο πατέρας είναι Μουσουλμάνος και η μητέρα Χριστιανή Ορθόδοξη, ένα παιδί όπου ο πατέρας είναι Μουσουλμάνος και η μητέρα Χριστιανή Καθολική και ένα παιδί όπου ο πατέρας είναι Χριστιανός Ορθόδοξος και η μητέρα Χριστιανή Καθολική.



Η Τρίπολη



Από τις 327 συνολικά γεννήσεις που καταχωρήθηκαν στο Ληξιαρχείο Τρίπολης, μόλις οι 137 ή ποσοστό 41,90% (33,42% το 2009) επί του συνόλου των γεννήσεων είναι δημότες Τρίπολης, εφόσον πρόκειται για Έλληνες, η κατοικούν στο Δήμο Τρίπολης εφόσον πρόκειται για αλλοδαπούς.

Όμως, ενώ τα γενικά στοιχεία παρουσιάζουν ομοιότητες σε σχέση με τα προηγούμενα έτη, τα επιμέρους στοιχεία της Τρίπολης παρουσιάζουν σημαντικές διαφοροποιήσεις.

Από τα 137 παιδιά τα 76 ή ποσοστό 55,47% (48,80% το 2009) έχουν ελληνική υπηκοότητα. 43 παιδιά ή ποσοστό 31,39% (32,80% το 2009) έχουν αλβανική υπηκοότητα, 8 παιδιά ή ποσοστό 5,84% (7,20% το 2009) έχουν βουλγαρική υπηκοότητα, 7 παιδιά ή ποσοστό 5,11 (8% το 2009) έχουν υπηκοότητα Ρουμανική και τέλος 2 παιδάκια έχουν υπηκοότητα Ινδική (ποσοστό 1,46%) και 1 παιδάκι έχει υπηκοότητα Πακιστανική (ποσοστό 0,73%).

Από τα παραπάνω στοιχεία επισημαίνουμε την σημαντική αύξηση κατά ποσοστό 6,67% των γεννήσεων των Ελλήνων σε συνδυασμό με την αντίστοιχη σημαντική μείωση των γεννήσεων των αλλοδαπών. Επανήλθαμε έτσι στην κατάσταση που είχαμε καταγράψει το 2008. Δεν γνωρίζουμε εάν αυτή η μείωση των γεννήσεων των αλλοδαπών που κατοικούν στο Δήμο Τρίπολης αποτελεί έναν ακόμα «δείκτη» της οικονομικής κρίσης ή οφείλεται σε άλλους παράγοντες.

Από τα 137 παιδιά τα 71 (51,825%) είναι αγόρια και τα 66 (48,175%) κορίτσια. Όσον αφορά τη σειρά γεννήσεως των παιδιών το 44,53% είναι πρωτότοκα (33 αγόρια και 28 κορίτσια) το 40,88% δευτερότοκα (25 αγόρια και 31 κορίτσια), το 10,95% είναι τριτότοκα (11 αγόρια και 4 κορίτσια), το 2,19% είναι τέταρτα (2 αγόρια και 1 κορίτσι) και το 1,46% είναι πέμπτα (2 κορίτσια).

Όσον αφορά τον θρησκευτικό χάρτη αυτός παρουσιάζει ομοιότητες με τα στοιχεία του 2009. Έτσι το 70,80% (70,97% το 2009) των παιδιών που γεννήθηκαν και διαμένουν στη Τρίπολη έχουν γονείς Χριστιανούς Ορθόδοξους και το 16,79% (16,13% το 2009) γονείς Μουσουλμάνους. Ακολουθούν το 4,38% (5,65% το 2009) με γονείς άθεους, το 6,57% (4,03% το 2009) με γονείς Χριστιανούς Καθολικούς και το υπόλοιπο 1,46% παιδιά με θρήσκευμα γονέων Σιχ. Έτσι, στην Τρίπολη παρατηρείται το φαινόμενο το 2010 να μην υπάρχουν παιδιά με γονείς που έχουν διαφορετικά θρησκεύματα.



Γάμοι



Όσον αφορά τους γάμους, το 2010 υπήρξε σταθερότητα με ανοδικές τάσεις. Έτσι από τους 158 γάμους που είχαν γίνει το 2009 φτάσαμε τους 160.

Οι θρησκευτικοί γάμοι παρουσίασαν αύξηση της τάξης του 4,06% σε σχέση με το 2009 φτάνοντας το 80% επί του συνόλου των γάμων ή σε απόλυτο αριθμό τους 128. Αντιστοίχως οι πολιτικοί γάμοι παρουσίασαν μείωση κατά το αντίστοιχο ποσοστό φτάνοντας το 20% σε απόλυτο αριθμό τους 32.

Από αυτούς τους 160 γάμους οι 147 ή ποσοστό 91,88% (87,97% το 2009) είχαν Έλληνα γαμπρό και Ελληνίδα νύφη. Τρεις (3) γάμοι ήταν μεταξύ Ρουμάνων υπηκόων, και δύο (2) γάμοι ήταν μεταξύ Βουλγάρων υπηκόων. Τέλος, οκτώ (8) γάμοι ήταν μικτοί, ποσοστό 5% έναντι 6,33% το 2009, όπου δύο Ελληνίδες νυμφεύθηκαν έναν Κύπριο και έναν Γάλλο. Ταυτόχρονα έξι Έλληνες νυμφεύθηκαν μία Αλβανή, μία Ρουμάνα, μία Μολδαβή, μία Γεωργιανή, μία Σέρβα και μία Ουκρανή.

Ο μέσος όρος ηλικίας των νεονύμφων ήταν για μεν τους άνδρες τα 33,81 χρόνια (33,1 το 2009)  για δε τις γυναίκες τα 29,79 χρόνια (29 το 2009). Τα 149 από τα 160 ζευγάρια (ποσοστό 93,13% έναντι 88,61% το 2009) ανέβηκαν για πρώτη φορά τα σκαλιά της εκκλησίας ή του….. δημαρχείου. Για 5 άνδρες και για 3 γυναίκες ήταν η δεύτερη γαμήλια εμπειρία τους ενώ για τους συντρόφους τους αντίστοιχα η πρώτη. Για 3 ζευγάρια και για τους δύο συζύγους ήταν η δεύτερη εμπειρία, ενώ δεν παρατηρήθηκαν γάμοι με περισσότερους βαθμούς. Τέλος, ο πιο ηλικιωμένος γαμπρός ήταν 57 ετών και ο πιο νέος 19 ετών, ενώ αντιστοίχως η πιο ηλικιωμένη νύφη ήταν 48 ετών και η πιο νέα επίσης 19 ετών.

Από τα 160 ζευγάρια, δηλαδή τους 320 ανθρώπους που ένωσαν τις τύχες τους, μόνο οι 155 ήταν Τριπολίτες (ποσοστό 48,44% έναντι 42,40% το 2009).  Αυτό αναλύεται ως εξής: 40 ζευγάρια ήσαν αμιγώς Τριπολιτσιώτικα, 27 Τριπολίτες νυμφεύθηκαν Ελληνίδες από άλλες περιοχές και 2 Τριπολίτες νυμφεύθηκαν αλλοδαπές. Αντιστοίχως 48 Τριπολιτσιώτισες νυμφεύθηκαν συζύγους από άλλα μέρη και 2 Τριπολιτσιώτισες παντρεύτηκαν αλλοδαπούς.

Αντίστοιχα 165 γαμπροί και νύφες (ποσοστό 50%) που ξεκίνησαν την έγγαμη ζωή τους στη Τρίπολη ήσαν από άλλα μέρη αλλά είτε ο έρωτας, είτε οι επαγγελματικές τους υποχρεώσεις τους έφεραν εδώ. Αυτό αναλύεται ως εξής: 32 ζευγάρια ήσαν αμιγώς «ξένα», 48 άνδρες νυμφεύθηκαν Τριπολιτσιώτισες, 3 άνδρες νυμφεύθηκαν αλλοδαπές και 27 γυναίκες παντρεύτηκαν Τριπολίτες. Τέλος 5 ζευγάρια ήταν αμιγώς αλλοδαπά.



Θάνατοι



Όσον αφορά τους θανάτους, εδώ το 2010 παρουσιάστηκε μία σημαντική μείωση σε σχέση με το 2009 της τάξης του 5,64%. Έτσι, από τους 266 θανάτους το 2009 «κατεβήκαμε» στους 251 το 2010.

Μπορούμε να πούμε ότι φέτος ο αρχάγγελος Μιχαήλ έκοψε το νήμα της ζωής σχεδόν εξίσου και στα δύο φύλα καθώς από αυτούς τους 251 θανάτους οι 128 ή ποσοστό 51% (54,14% το 2009) ήσαν άνδρες και οι 123 ή ποσοστό 49% (45,86% το 2009) ήσαν γυναίκες.

Ο μέσος όρος ηλικίας θανάτου των ανδρών ήταν περίπου τα 75,69 έτη (75,45 το 2009) υπολειπόμενος κατά 7,32 έτη από τον αντίστοιχο μέσο όρο θανάτου των γυναικών ο οποίος ανήλθε στα 83 έτη (80,95 το 2009).

Οι πιο ηλικιωμένοι που απεβίωσαν στη πόλη μας το 2010 ήσαν μία γυναίκα που διήγε το 102ο έτος της ηλικίας της και δύο άνδρες που διήγαν το 100ο έτος της ηλικίας τους. Αντιστρόφως οι πιο νέοι συμπολίτες μας που «έφυγαν» πρόωρα ήταν ένα αγοράκι λίγων ημερών και ένα κοριτσάκι ηλικίας λίγων μηνών.

Στα ξεχωριστά γεγονότα κατατάσσουμε τον θάνατο ενός συμπολίτη μας εξαιτίας της γρίππης των πουλερικών. Αξιοσημείωτο επίσης υπήρξε το γεγονός του θανάτου ηλικιωμένης συμπολίτισσας η οποία απεβίωσε την ίδια ημέρα και ώρα με τον σύζυγό της ο οποίος είχε αποβιώσει 20 χρόνια νωρίτερα. Οι συμπτώσεις όμως δεν σταμάτησαν εδώ καθώς συνέπεσε και οι δύο να έχουν τον ίδιο αριθμό ληξιαρχικής πράξης, σε διαφορετικό τόμο και έτος βεβαίως.

Ξεχωριστούς επίσης, ως προς την τραγικότητά τους και τις συνθήκες κάτω από τους οποίους συνέβησαν, θεωρούμε τους θανάτους του Ουκρανού Ανατόλι Σαβένκο, ο οποίος έπεσε σε φρεάτιο ανελκυστήρα και του δημοτικού υπαλλήλου Ιωάννη Καστρίτη ο οποίος έπεσε από το απορριμματοφόρο στο οποίο εργαζόταν. Και οι δύο άφησαν πίσω τους μικρά παιδιά….

Στους θανάτους που ξεχωρίζουμε το 2010 είναι αυτός του ιερέα Ιωάννη Σουρλίγγα ο οποίος εφημέρευε στον Ι.Ν. Παμμεγίστων Ταξιαρχών, της δασκάλας Αναστασίας Μπαγέρη το γένος Βραχνού, οικογενείας που έχει δώσει πολλές δασκάλες στην Αρκαδία, του γνωστού δικηγόρου Θρασύβουλου Ανδριανόπουλου, του πτέραρχου Αναστασίου Βλαντούση τον οποίο λίγες εβδομάδες αργότερα ακολούθησε στον τάφο η σύζυγός του Χρυσούλα το γένος Αλεξάνδρου Ροϊνιώτη, του Δημητρίου Σμυρνή παλαιού συνδικαλιστή και τέλος του Νικολάου Σαλτάρη παλαιού υπαλλήλου του Δήμου Τρίπολης.



Έτσι κυμάνθηκαν τα πράγματα δημογραφικώς στο Δήμο Τρίπολης το 2010. Η εντεινόμενη όμως οικονομική κρίση δεν προοιωνίζει καλυτέρευση για το 2011…..



Πηγή: Εφημ. «Αρκαδικά Νέα» φ.2649/Δεκέμβριος 2011

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη
ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ NEWS