Ο Νίκος Μουρκογιάννης περιηγείται στην Αρκαδία και δημιουργεί εικόνες που αποτελούν ύμνο στην εκφραστική απλότητα ως μια υπερ-σύγχρονη και ειρηνική ένσταση κατά του δυτικού συστήματος εικαστικής κατάχρησης. Η απλότητα των τοπίων, των «still-life» και των
πορτρέτων του δεν αποτελούν νοσταλγική επιστροφή σε ένα ποιμενικό όραμα
της ύπαρξής μας, αλλά υπέρβαση του περίπλοκου για να επιτευχθεί μια καθαρή σημασιολογία, αντιληπτή από τα συναισθήματα και τις εικόνες. Στα εγκαίνια της έκθεσης παραβρεθήκαν μεταξύ άλλων ο διευθυντής της Πινακοθήκης Πειραιά Κ. Τσεκούρας, ο σκηνοθέτης Τάσος Μπιρσίμ, η Εύη Τατούλη, ο Χρηστός Χολίδης, ο Vasken Berberian, εικαστικοί και πολλοί Αρκάδες. Σημειώνεται πως η έκθεση του Έλληνα φωτογράφου που ζει μόνιμα στην Ιταλία, φιλοξενήθηκε στην Ρώμη και έχει ήδη παρουσιαστεί στην Ουάσιγκτον και στην Νέα Υόρκη. (Στη φωτό, η κ. Ράγιου με τον Ν. Μουρκογιάννη).
http://www.gnomip.gr/index.php/patra/57443-i-natasa-ragiou-kai-i-aneipoti-istoria-tis-arkadias
πορτρέτων του δεν αποτελούν νοσταλγική επιστροφή σε ένα ποιμενικό όραμα
της ύπαρξής μας, αλλά υπέρβαση του περίπλοκου για να επιτευχθεί μια καθαρή σημασιολογία, αντιληπτή από τα συναισθήματα και τις εικόνες. Στα εγκαίνια της έκθεσης παραβρεθήκαν μεταξύ άλλων ο διευθυντής της Πινακοθήκης Πειραιά Κ. Τσεκούρας, ο σκηνοθέτης Τάσος Μπιρσίμ, η Εύη Τατούλη, ο Χρηστός Χολίδης, ο Vasken Berberian, εικαστικοί και πολλοί Αρκάδες. Σημειώνεται πως η έκθεση του Έλληνα φωτογράφου που ζει μόνιμα στην Ιταλία, φιλοξενήθηκε στην Ρώμη και έχει ήδη παρουσιαστεί στην Ουάσιγκτον και στην Νέα Υόρκη. (Στη φωτό, η κ. Ράγιου με τον Ν. Μουρκογιάννη).
http://www.gnomip.gr/index.php/patra/57443-i-natasa-ragiou-kai-i-aneipoti-istoria-tis-arkadias
Δημοσίευση σχολίου