Η Περιφέρεια αναβαθμίζει ψηφιακά το Επιμελητήριο Αρκαδίας- Δείτε τι περιλαμβάνει



Στο ΠΕΠ Πελοποννήσου εντάχθηκαν, με σχετικές αποφάσεις του περιφερειάρχη Παναγιώτη Νίκα, οι προτάσεις που υπέβαλαν τα 5 Επιμελητήρια της Περιφέρειας στο πλαίσιο της πρόσκλησης του ΕΣΠΑ  σχετικά με την ανάπτυξη – αναβάθμιση των πληροφορικών τους συστημάτων και των ηλεκτρονικών τους υποδομών.
Η συνολική δημόσια δαπάνη ανέρχεται σε 1.167.231,20 ευρώ και το ενδεικτικό χρονικό διάστημα υλοποίησης της πράξης είναι από φέτος τον Ιούνιο μέχρι και το Νοέμβριο του 2021.



Αντικείμενο του έργου είναι η αναβάθμιση της ψηφιακής υποδομής του Επιμελητηρίου Αρκαδίας σε λογισμικό και υλικό, η υποδοχή και
εξυπηρέτηση αιτημάτων των επιχειρήσεων (one stop shop), και η παροχή εξειδικευμένης επιχειρηματικής πληροφόρησης και συμβουλών. Σκοπός του έργου είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός και βελτιστοποίηση της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρει το Επιμελητήριο στις επιχειρήσεις, με αμφίδρομη επικοινωνία ενός δικτύου υπηρεσιών υποστήριξης και πληροφόρησης των επιχειρήσεων. Το Επιμελητήριο θα παρέχει το μηχανισμό διαχείρισης, δημοσιοποίησης επιχειρηματικής πληροφορίας και προβολής αυτών, δίνοντας στα μέλη του τη δυνατότητα χρήσης απομακρυσμένων υπηρεσιών, με άμεση και αμφίδρομη επικοινωνία. Προβλέπεται η δημιουργία ενός κομβικού σημείου συνδεδεμένου στο Internet που θα βρίσκεται στο G-Cloud (web hosting) για την ασφάλειά του και λειτουργικότητά του. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός θα περιλαμβάνει: 1. Αναβάθμιση του ΟΠΣ του επιμελητηρίου σε σύγχρονη τεχνολογία cloud, που θα αποτελέσει την βάση για την παροχή απομακρυσμένων υπηρεσιών προς τα μέλη του επιμελητηρίου (με χρήση g-cloud) 2. Αναβάθμιση της ψηφιακής πύλης του επιμελητηρίου (portal),με επιπλέον υπηρεσία livestreaming 3. Ανάπτυξη του portal σε mobile περιβάλλον (application) 4. Δημιουργία ενός σύγχρονου και ευέλικτου μηχανισμού επικοινωνίας και ενημέρωσης των μελών του επιμελητηρίου και άλλων φορέων, για την μαζική αποστολή στοχευμένων - εξατομικευμένων ενημερώσεων 5. Θα αναπτυχθεί, με την βοήθεια ενός ψηφιακού τηλεφωνικού κέντρου, ένα σύστημα καταγραφής όλων των συνομιλιών των μελών με τα στελέχη του επιμελητηρίου. Θα γίνεται αυτόματη αναζήτηση του αριθμού τηλεφώνου του καλούντος, στο μητρώο μελών αυτού. θα γίνεται καταγραφή στο ιστορικό της καρτέλας του μέλους, του ερωτήματος του καλούντος και της απάντησης, καθώς επίσης και φωνητική καταγραφή όλης της συνομιλίας, με δυνατότητα ανάκλησης αυτής 6. Υποσύστημα ηλεκτρονικής διεκπεραίωσης όλων των συναλλαγών των Επιχειρήσεων - Μελών με το Επιμελητήριο. * Τροποποίηση των μη σημαντικών στοιχείων, όπως στοιχεία επικοινωνίας κλπ * Πληρωμή οφειλών προς το Επιμελητήριο (συνδρομές, πιστοποιητικά κλπ), με την χρήση πιστωτικών / χρεωστικών καρτών ή μέσα από το διατραπεζικό σύστημα ΔΙΑΣ (ΗΚΠ) * Προεγγραφές νέων μελών επιχειρήσεων * Εγγραφές νέων μελών ατομικών επιχειρήσεων * Μεταβολές – Διαγραφές των υπαρχόντων μελών ατομικών επιχειρήσεων * Πιστοποιητικό εγγραφής της επιχείρησης στο επιμελητήριο (με δυνατότητα έκδοσης και στα αγγλικά) * Ιστορικό πιστοποιητικό μελών επιχειρήσεων * Ιστορικό πιστοποιητικό καταστατικών εταιρειών * Ανανέωση αδειών ειδικών μητρώων 7. Την online αίτηση συμμετοχής σε εκπαιδευτικά σεμινάρια που διοργανώνει το επιμελητήριο, με δυνατότητα online πληρωμής, παρακολούθηση εκπαιδευτών και αιθουσών 8. Την online αίτηση συμμετοχής σε συνέδρια – εκδηλώσεις που διοργανώνει το επιμελητήριο, με δυνατότητα online πληρωμής, με τήρηση ιστορικού αρχείου συμμετοχής κλπ 9. Ανάπτυξη λογισμικού για την πλήρη online ενημέρωση των επιχειρήσεων για τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσουν για την διοικητικής τους εξυπηρέτηση (π.χ. αδειοδοτήσεις κλπ). Η πλατφόρμα θα λειτουργεί και σε mobile (application) 10. Ανάπτυξη λογισμικού για την δυνατότητα online υποβολής αιτήματος, για περιπτώσεις που ο ενδιαφερόμενος επιχειρηματίας, δεν βρίσκει την ερώτηση που τον ενδιαφέρει στην προηγούμενη βάση δεδομένων (knowledgebase). 11. Παρατηρητήριο επιχειρηματικότητας 12. Ψηφιοποίηση εγγράφων 13. Συλλογή υλικού για την πλήρη online ενημέρωση των επιχειρήσεων για τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσουν για την διοικητικής τους εξυπηρέτηση
14. Δράσεις Προβολής και Δημοσιότητα

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη