Τρίπολη: Το θέμα του κακού οδοστρώματος απο τις εργασίες του φυσικού αερίου άνοιξε στο δημοτικό συμβούλιο

 


Το θέμα των ζημιών στους δρόμους απο τις εργασίες του φυσικού αερίου άνοιξε ο Ηλίας Κούρος.


Συγκεκριμένα είπε ότι δεν παίρνουν άδεια για το που θα σκάψουν και θα πρέπει επανέλθει ο δρόμος αμέσως

Επίσης θα πρέπει η τεχνική υπηρεσία μετά να κάνει ελέγχους και να φτιαχτούν οι δρόμοι.

<< Η εταιρεία θα φύγει απο την πόλη, θα πάρει τα χρήματα της και δεν θα επιστρέψει ουτε για καφέ

Είναι ανεπίτρεπτο αυτό που γίνεται>>


Ο Δήμαρχος απάντησε ότι είναι αλήθεια αυτά που είπε ο κ Κούρος.:

<<Η αδεια δεν δίνεται απο το δήμο, δημιουργείται μια μεγάλη ταλαιπωρία στην πόλη και η δέσμευση της εταιρείας είναι να αποκατασταθούν τα σκάματα.

Αν δεν αποκατασταθούν  ο Δήμος θα υπερασπίσει τα δικαιώματα του.

Η ταλαιπωρία θα συνεχιστεί για αρκετό διάστημα>>

1 Σχόλια

  1. Γενικά στην πόλη, σε ότι αφορά το κυκλοφοριακό, την κατάσταση του οδοστρώματος, την οδική συμπεριφορά, τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις ( ότι θέλει κάνει το κάθε συνεργείο δλδ σκάβει, κάνει τομές κλείνει δρόμους χωρίς να έχει μελετήσει πως θα εκτραπεί η κυκλοφορία κ.λπ., δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω εάν έχουν λάβει σχετικές εγγραφες άδειες για το σκοπό αυτό , όλα αυτά έχουν προκαλέσει κυκλοφοριακές συνθήκες τριτοκοσμικής χώρας!!
    Ένα φαινόμενο μακράς διάρκειας χωρίς σχεδιασμό, χωρίς συντονισμό , ανεξέλεγκτο που δεν αρμόζει σε καμία περίπτωση για τους κατοίκους της πόλης!!
    Επιπλέον για να τα πούμε όλα σχετικά με το κέντρο της πόλης όπου έχει μετατραπεί σε πεζόδρομο, εκτός από τις κάθετες οδούς ήπιας κυκλοφορίας που διευκολύνουν την κυκλοφορία και επιτρέπει την κίνηση οχημάτων με πολύ μικρή ταχύτητα, στους δύο κεντρικούς δρόμους ΕΘΝΙΚΗΣ
    ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ και ΤΑΣΟΥ ΣΕΧΙΩΤΗ ότι θέλει κάνει ο καθένας. Ταυτόχρονα πεζοί , μαμάδες με καροτσάκια όπου επιβαίνουν μωρά, δίκυκλα όλων των κυβικών, ποδήλατα, πατίνια , οχήματα ανεφοδιασμού, φορτηγά , λεωφορεία που βρέθηκαν σε αδιέξοδο ΚΑΙ ΠΕΖΟΙ από τύχη δεν έχουμε θρηνήσει θύματα.
    Καλό είναι να μπει μια σειρά, μια τάξη έτσι ώστε ως πεζοί να αισθανόμαστε ασφαλείς και ήσυχοι και όχι να βρισκόμαστε σε επιφυλακή για να προλάβουμε μήπως μας συμβεί κάποιο ατύχημα από τα προαναφερθέντα οχηματα . Να ισχύουν οι πραγματικές συνθήκες πεζοδρόμων. Και ιδίως οι νεώτεροι να μάθουν να σέβονται τον πεζόδρομο αφήνοντας τα δίκυκλα και τα πατίνια για τις χαρακτηρισμένες οδούς κυκλοφορίας οχημάτων!!
    Μετά Τιμής
    Χρήστος Γιαννακόπουλος
    Απόστρατος Αξιωματικός ΕΛ.ΑΣ.
    τέως Διοικητής Τροχαίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη