ΤΟΜΕΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΡΚΑΔΙΑΣ
Κ.Ο.Β. ΓΟΡΤΥΝΙΑΣ
Τελικά άνοιξε ο δρόμος ή άνοιξε μέχρι να ξανακλείσει!!!
Κανένας εφησυχασμός!
Χρειάστηκαν σχεδόν 2 μήνες και απανωτές κινητοποιήσεις των κατοίκων για να αποκατασταθεί η διέλευση μόνο στο σημείο της κατολίσθησης και σε ένα ακόμα σημείο. Την ίδια στιγμή παραμένει ο κίνδυνος κατολισθήσεων σε άλλα σημεία. Θα μπορούσαμε να πούμε: Ο δρόμος άνοιξε μέχρι να ξανακλείσει.
Το δίμηνο που ο δρόμος ήταν κλειστός οι μάσκες έπεσαν: Μας είπαν ότι χρήματα δεν υπάρχουν, ο δρόμος είναι ασύμφορος δεν έχει ανταποδοτικότητα, δεν υπηρετεί τους στόχους του κεφαλαίου, ούτε διευκολύνει τη στρατιωτική κινητικότητα. Μας είπαν δηλαδή Γορτύνιοι ξεχάστε την παράκαμψη Λαγκαδίων, μην περιμένετε δρόμο, αρκεστείτε στον υπάρχοντα και σε αναμονή της επόμενης κατολίσθησης.
Η απάντηση του υπουργείου στην ερώτηση των βουλευτών του ΚΚΕ είναι αποκαλυπτική. Για την ταμπακιέρα τίποτα. Το μόνο που μας λένε είναι ότι μελέτες υπάρχουν, αλλά χρειάζονται και άλλες, χρειάζονται επικαιροποίηση μετά από 15 χρόνια!!! Κουβέντα δε λένε για την ανάγκη έργων στους παρακαμπτήριους δρόμους, που μπορούν να διευκολύνουν την κίνηση, στη σίγουρη κατά τη γνώμη μας επόμενη διακοπή κυκλοφορίας. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο συνδετήριος δρόμος με την 111 βρίσκεται σε κακά χάλια και δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για άμεση παρέμβαση. Ο παρακαμπτήριος από Περδικονέρι, προς Αγία Παρασκευή Λαγκαδίων στα αζήτητα.
Με βάση την απάντηση του υπουργείου οι μελέτες χρειάστηκαν 10ετίες και ακόμα δεν είναι έτοιμες, σκεφτείτε πόσα χρόνια θα χρειαστούν για να υλοποιηθούν αν ποτέ το αποφασίσουν
Η κυβέρνηση επιμένει στο παραμύθι της έλλειψης πόρων για τα έργα προστασίας της ζωής !!!
Οι Γορτύνιοι, όπως και όλος ο ελληνικός λαός, βρίσκονται αντιμέτωποι με μια πολιτική που έχει οδηγήσει 1 στους 2 εργαζόμενους να «κόβουν» από βασικά είδη διατροφής της οικογένειας, ενώ την ίδια ώρα διατίθενται δισεκατομμύρια για πολεμικούς εξοπλισμούς που υπηρετούν τις ανάγκες του ΝΑΤΟ. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι το πρόγραμμα «μαμούθ» των 800 δις ευρώ για πολεμικές δαπάνες που θα χρηματοδοτήσει η ΕΕ και τα 500 εκατομμύρια ευρώ την ημέρα που είναι το κόστος παραμονής της Φρεγάτας «Ύδρα» στην Ερυθρά θάλασσα. Από κοντά περιφερειακή και δημοτική αρχή τωρινές και προηγούμενες στηρίζουν αυτή την πολιτική.
Το ΚΚΕ απευθύνει κάλεσμα οργάνωσης και διεκδίκησης, αγωνιστικής συμπόρευσης παντού για την προστασία της ζωής του λαού, σε ρήξη με την πολιτική που θεωρεί κόστος και σπατάλη ό,τι έχει ανάγκη η λαϊκή πλειοψηφία!
Να διεκδικήσουμε:
Να σταματήσει ο εμπαιγμός και να υλοποιηθεί το έργο της εθνικής οδού Τρίπολης Πύργου στο τμήμα Βυτίνα – Αρχαία Ολυμπία με παράκαμψη των Λαγκαδίων που θα δώσει οριστική λύση στο πρόβλημα.
Γενναία χρηματοδότηση για ουσιαστική βελτίωση των παρακαμπτηρίων Περδικονέρι -Αγία Παρασκευή Λαγκαδίων (μέσω Άρβιτσας) και Τρόπαια προς 111 (μέρω Μουριάς Πουρναριάς) .
24/5/2025
Δημοσίευση σχολίου