Συναντήσεις φορέων στην Τρίπολη


Σήμερα Πέμπτη 5/6/2025 στο Δήμο Τρίπολης πραγματοποιήθηκε συνάντηση δικτύωσης ανάμεσα στα στελέχη της Μονάδας Έγκαιρης Παρέμβασης στην Ψύχωση "Ξένιος Ζευς", το Κέντρο Κοινότητας με την Κινητή Μονάδα καθώς και την Κοινωνική Υπηρεσία. Η συνάντηση είχε ως βασικό στόχο στην ενημέρωση και στην ανάδειξη του ρόλου και της παρέμβασης του κάθε φορέα καθώς και τη μεταξύ τους συνεργασία.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη