Κέρδισε το χειροκρότημα στην Καλαμάτα ο Μιχάλης Γαργαλιωνης με το ζεϊμπέκικο που πρώτη φορά τον βλέπουμε να χορεύει ετσι
Δείτε εδω το βιντεο:
https://www.facebook.com/share/v/18t2XpAygL/
Από το 1963, το Κατάστημα Κωνσταντόπουλος φροντίζει την εμφάνισή σα…
Μιχάλη είναι τιμη μου που είμαι στη χωροδια σου και θέλω και δικές μας εμφανίσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιχάλη είμαστε περήφανοι που είμαστε μαζί σου
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαέστρο είσαι top σε όλα 🧿
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ ευχαριστούμε
Δημοσίευση σχολίου