Από το 1963, το Κατάστημα Κωνσταντόπουλος φροντίζει την εμφάνισή σα…
Δήμαρχος Τρίπολης: Αυξάνεται το πρόστιμο για παράνομη στάθμευση
Τριπλασιάζεται το πρόστιμο για παράνομη στάθμευση είπε σήμερα στο Δημοτικό συμβούλιο ο Δήμαρχος Τρίπολης με αφορμή την ερώτηση για την κυκλοφορία του κ Γουργαρη
Σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ αυξάνονται πολύ τα πρόστιμα για παρανομη στάθμευση όπως και αλλες παραβασεις
Δημοσίευση σχολίου