Άσκηση μερικής στο Παναρκαδικό Νοσοκομείο της Τρίπολης

 Άσκηση μερικής εκκένωσης στο Παναρκαδικό Νοσοκομείο της Τρίπολης

Άσκηση μερικής εκκένωσης του Γενικού Παναρκαδικού Νοσοκομείου Τρίπολης έλαβε χώρα το πρωί της Πέμπτης, 5 Μαρτίου 2026.

Η δράση έγινε στο πλαίσιο των τακτικών ελέγχων και των δοκιμών των επιχειρησιακών σχεδίων του Νοσοκομείου της Τρίπολης. Σκοπός ήταν η αξιολόγηση της ετοιμότητας του προσωπικού, ο έλεγχος της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών εκκένωσης και η διασφάλιση της εύρυθμης συνεργασίας όλων των εμπλεκόμενων φορέων, σε συνθήκες έκτακτης ανάγκης.

Εφαρμόστηκαν διάφορα σενάρια, ενώ, στήθηκαν και σκηνές εκτός των κτιρίων. Παρούσα και η διοίκηση του Παναρκαδικού Νοσοκομείου με την Διοικήτρια Ευδοξία Παπαγεωργίου. Έλαβαν μέρος όλες σχεδόν οι ειδικότητες, αλλά και άνθρωποι του ΕΚΑΒ, της Ελληνικής Αστυνομίας, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, της Ομάδας Διάσωσης, του Ερυθρού Σταυρού κλπ. Το διάστημα αυτό, τέτοιου είδους ασκήσεις γίνονται σ’ όλα τα νοσοκομεία της 6ης ΥΠΕ. Η άσκηση ολοκληρώθηκε με επιτυχία.

πηγη

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη