Γυναίκα αστυνομικός βρέθηκε νεκρή στο σπίτι της στην Τρίπολη


Λίγο μετά τις 11:00 το βράδυ της Παρασκευής 6/3/2026 στην οδό Παναγιώτη Δεκάζου έχασε τη ζωή της μέσα στο διαμέρισμά της από πυροβολισμό μία γυναίκα. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία στο διαμέρισμα βρισκόταν με τον άντρας της και τα δυο τους παιδιά. Το ζευγάρι είναι αστυνομικοί και σύμφωνα με πληροφορίες της ΔΡΤ από τον σύζυγό της είχε αφαιρεθεί η άδεια οπλοφορίας λόγω ψυχολογικών προβλημάτων. Η καταγωγή της γυναίκας είναι από τη Θεσσαλονίκη και μαρτυρίες από τη γειτονιά κάνουν αναφορά για καυγάδες στο σπίτι.

Πηγή: https://www.drt915.gr

2 Σχόλια

  1. Μήπως.... Την "αυτοκτόνησε" ο σύζυγος? Λέω.... Μήπως? Μάνες σαν την Ζωή, δεν θα έκαναν κάτι τέτοιο στα παιδιά τους... Μακάρι να κινητοποιηθούν οι διαδικασίες, για την "προστασία" των παιδιών... Προσοχή στα παιδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό λέμε όλοι!πως το έκανε αυτό στα παιδάκια της!!!δυστυχώς όμως το έκανε
    Και το μυαλό αρρωσταίνει! Και δεν ξέρει τι κάνει!
    Την πίεση της καθημερινότητας δεν μπορούμε ολοι να την διαχειριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη