Αρχική σελίδαΤΡΙΠΟΛΙΣ STORIES 4 ώρες αναμονής στο Παναρκαδικό για έναν πονόλαιμο Για έναν πονόλαιμο 4 ώρες στο Παναρκαδικό...Τελικά αποφάσισα να μην περιμένω άλλο και να πάω σε ιδιώτη εξωΤελικά κύριε Γεωργιάδη την επέκταση του νοσοκομείου μην ξεχάσετε......Αναγνώστης
Δημοσίευση σχολίου