Αρκαδία: Επικίνδυνη κατάσταση στο δρόμο για τα Καλύβια και το Βιδώνι



Επικίνδυνη κατάσταση στο δρόμο για τα Καλύβια και το Βιδώνι .
Σήμερα ένας ξένος που το gps του έδειξε πως έπρεπε να πάει από εκεί στη Μεγαλόπολη είδε και έπαθε όταν συναντήθηκε πρώτα με ένα τρακτέρ και μετά με ένα αγροτικό.
Την προηγούμενη εβδομάδα φράκαρε ένα λεωφορείο με πενήντα επιβάτες.
Την κατάσταση αυτή την γνωστοποίησα στην Προϊσταμένη της τεχνικής υπηρεσίας της Περιφερειακής ενότητας Αρκαδίας.

Σας επισυνάπτω το μήνυμα που έστειλα στην προϊσταμένη της τεχνικής υπηρεσίας της Περιφερειακής ενότητας Αρκαδίας.

""Κυρία Κοκοσιούλη γειά σας .

Σας γνωρίζω ότι υπάρχει ένας δρόμος που ξεκινά από το 13ο χιλιόμετρο της Ε.Ο. Μεγαλόπολης Ανδρίτσαινας διέρχεται από τα χωριά, Καλυβάκια Καρύταινας Δήμου Μεγαλόπολης και Άνω Καλύβια Τρικολώνων Δήμου Γορτυνίας, καταλήγει στο δεύτερο χιλιόμετρο του δρόμου Ελληνικού Δημητσάνας.
Αυτόν τον δρόμο η εφαρμογή GPS τον δείχνει συντομότερο για να πάει κάποιος από την Ε.Ο. Μεγαλόπολης Ανδρίτσαινας στην Στεμνίτσα και Δημητσάνα με αποτέλεσμα ο δρόμος αυτός να έχει μεγάλη κυκλοφορία κυρίως από οδηγούς που δεν γνωρίζουν την περιοχή .
Ο δρόμος αυτός μήκους δέκα περίπου χιλιομέτρων είναι σε πολλά σημεία στενός και σε μεγάλο διάστημα έχει φράξει από πυκνή βλάστηση, με δυσκολία και η βλάστηση να εφάπτεται στα πλαϊνά του,περνάει ένα μικρό αυτοκίνητο, πρόσφατα γίναμε μάρτυρες δύσκολης κατάστασης όταν ένα λεωφορείο με εκδρομείς φράκαρε σε μια στροφή μετά τα Άνω Καλύβια και έκανε δύο ώρες να απεγκλωβιστεί, άλλο λεωφορείο με πενήντα επιβάτες πρόλαβε και το σταμάτησε ένας βοσκός στην αρχή της διαδρομής.
Δεν γνωρίζω πως έχετε χαρακτηρίσει αυτό το δρόμο που συνδέει δύο Δήμους και είναι έτσι εγκαταλειμμένος χωρίς μπάρες, χωρίς σήμανση και με πυκνή βλάστηση.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να λάβετε τα απαραίτητα μέτρα για να αποφευχθεί το χειρότερο.

Υ.γ. Σας επισυνάπτω δύο φωτογραφίες της κατάστασης του δρόμου.""
Χαράλαμπος Μπαρμπαλιάς 
Ελληνικό Γορτυνίας

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη