Το Τ.Σ. της Δ.Κ. Κανδήλας καλεί τους κατοίκους να παρευρεθούν, Δευτέρα 12-05-2026 και ώρα 21:30, στο καφενείο του "Κουλάκη", προκειμένου να πραγματοποιηθεί συζήτηση για το παλιό δίκτυο άρδευσης. Στη συνάντηση θα παραβρεθεί ο Αντιπρόεδρος της Δ.Ε.Υ.Α. Τρίπολης κ. Στέφανος Χατζόπουλος.
Δημοσίευση σχολίου