Ο Εμποροβιομηχανικός Σύλλογος Μεγαλόπολης στέκεται στο πλευρό των επαγγελματιών, των εμπόρων και όλων των κατοίκων της Γορτυνίας


Ο Εμποροβιομηχανικός Σύλλογος Μεγαλόπολης «Ο Φιλοποίμην» στέκεται με αίσθημα ευθύνης και αλληλεγγύης στο πλευρό των συναδέλφων επαγγελματιών, των εμπόρων και όλων των κατοίκων της γειτονικής Γορτυνίας, οι οποίοι βρίσκονται σε δικαιολογημένη απόγνωση και κινητοποίηση.

Οι καταστροφικές ανοιξιάτικες κατολισθήσεις έχουν αποκόψει βασικές οδικές αρτηρίες της περιοχής, εγκλωβίζοντας ολόκληρα χωριά και οδηγώντας την τοπική οικονομία σε ασφυξία.

Τα Δίκαια Αιτήματα των Συμπατριωτών μας:

Άμεση αποκατάσταση του οδικού δικτύου: Η παρατεταμένη καθυστέρηση των έργων απομονώνει τη Γορτυνία, πλήττοντας θανάσιμα τον τουρισμό, το εμπόριο και την καθημερινή μετακίνηση των κατοίκων.

Στήριξη των τοπικών επιχειρήσεων: Οι επαγγελματίες της περιοχής βλέπουν τον τζίρο τους να εκμηδενίζεται, χωρίς δική τους υπαιτιότητα, σε μια περίοδο που θα έπρεπε να είναι η κορύφωση της κίνησης.

Ασφάλεια πάνω από όλα: Απαιτούνται μόνιμα και ασφαλή έργα υποδομής, ώστε να μην θρηνήσουμε θύματα στο μέλλον.

«Η απομόνωση της Γορτυνίας είναι πληγή για όλη την Αρκαδία.»
Όταν πλήττεται η διπλανή μας περιοχή, οι συνέπειες αντανακλούν και στη δική μας τοπική αγορά. Δεν μπορούμε και δεν πρέπει να μείνουμε θεατές.

Ενώνουμε τη φωνή μας με τους κατοίκους και τους φορείς της Γορτυνίας. Καλούμε την Περιφέρεια Πελοποννήσου, τα αρμόδια Υπουργεία και κάθε εμπλεκόμενο φορέα να αφήσουν κατά μέρος τις γραφειοκρατικές καθυστερήσεις και να προχωρήσουν ΤΩΡΑ σε κατεπείγουσες εργασίες αποκατάστασης.

Στηρίζουμε τον δίκαιο αγώνα τους. Η Γορτυνία πρέπει να μείνει ζωντανή!

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη