Δελτίο τύπου
Με την παράσταση “Ματθίλδη η πρώτη” έκλεισε δημιουργικά και η φετινή θεατρική περίοδος του παιδικού τμήματος του “Θέατρο πλατεία” Θεατρικού Εργαστηρίου Άστρους.
Ευχαριστούμε θερμά
τους γονείς που μας εμπιστεύθηκαν για αυτό το ταξίδι τα παιδιά τους,
τα ίδια τα παιδιά που ανταποκρίθηκαν με ζήλο και αφοσίωση στις απαιτήσεις και τις υποχρεώσεις του τμήματος,
τους έφηβους Στάθη Λιοντή και Κική Αλουπογιάννη μαζί και το Νίκο Μπούζιο που συμμετείχαν στην παράστασή μας,
την οικογένεια Χρυσογένη για το χώρο, τον οποίο διαθέτει και για τις ανάγκες του τμήματός μας,
το Δήμο Βόρειας Κυνουρίας και το Γενικό Λύκειο Άστρους για την άριστη συνεργασία ώστε να παρουσιάσουμε την παράστασή μας στο φιλόξενο χώρο της αίθουσας εκδηλώσεων του Γενικού Λυκείου Άστρους,
το Κέντρο Υγείας Άστρους και τον κύριο Κώστα Σταυρουλάκη για την παραχώρηση υλικού και ρούχων για χρήση κατά τη διάρκεια της ιστορίας μας,
τον Τάσο Κρεμύδα για το τραγούδι του φαντάρου,
τα μέλη του Θεατρικού Εργαστηρίου μας Ανθούλα Πουλημένου για το χειρισμό του φωτισμού και Ηλία Χειράκη για την τεχνική υποστήριξη, το χειρισμό του ήχου και το πολεμικό εμβατήριο,
τους θεατές που παρακολούθησαν την παράστασή μας με σεβασμό και προσήλωση και
τις τοπικές ιστοσελίδες ενημέρωσης astrosnews και astros-kynourianews για την προβολή των εκδηλώσεών μας.
Μια θεατρική παράσταση, ακόμη και του παιδικού τμήματος, είναι αποτέλεσμα συνεργασίας πολλών ανθρώπων και δομών. Η συνεργασία δυναμώνει τους δεσμούς μεταξύ των ανθρώπων και μας χαρίζει δύναμη και πίστη να συνεχίσουμε για το καλύτερο.
Ευχόμαστε υγεία σε όλους και να συνεχίσουμε να προχωράμε σε ωραίους προορισμούς με τη στήριξη και τη συμβολή του κόσμου της περιοχής μας.
Από το Δ.Σ.
Θέατρο πλατεία
Δημοσίευση σχολίου