Απίστευτες κλοπές στην Καμάρα Αρκαδίας - Τι συμβαίνει με την αστυνόμευση;



Ανάρτηση προέδρου Καμάρας Αρκαδίας 

🆘🆘🆘 Χθες το βράδυ, η Καμάρα και τα γύρω χωριά της Μεγαλόπολης υπέστησαν για άλλη μια φορά κλοπή. Η πλήρης έλλειψη αστυνόμευσης, η αδιαφορία της Δημοτικής Αρχής, αλλά και η εγκατάλειψη από την περιφέρεια και το ΑΤ Μεγαλοπολεως και Τριπολεως , έχουν φέρει αυτήν την κατάσταση στο απροχώρητο. Απαιτούμε άμεση παρέμβαση.
Ή ένωση προέδρων Δήμου Μεγαλοπολης που είναι ;;; Έχουν καταθέσει κάποιο πρόγραμμα στον Δήμο Μεγαλοπολης σχετικά με τις κλοπές ώστε να βρεθεί κάποια λύση ;; Και αν ναι να κοινοποιηθεί το έγγραφο. Η κοιτούν και σφυρίζουν αδιάφορα;;

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη