Ιστορική εξέλιξη για τη Βόρεια Κυνουρία: Εντάχθηκε η ανέγερση του νέου Δημαρχείου στο Πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης»

 




Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών κ. Θεόδωρου Λιβάνιου εγκρίθηκε η ένταξη του έργου

«Μελέτη και κατασκευή κτιρίου για ανέγερση δημαρχείου Δήμου Βόρειας Κυνουρίας» στο

πρόγραμμα Αντώνης Τρίτσης, με ποσό χρηματοδότησης 4.579.763,00€.

Η προτεινόμενη πράξη περιλαμβάνει το έργο της Ανέγερσης Νέου Δημαρχείου Δήμου Βόρειας

Κυνουρίας. Σκοπός του έργου είναι να δημιουργηθεί ένα νέο και σύγχρονο κτίριο, που θα

επιτρέψει την εξοικονόμηση πόρων από τα μισθώματα που καταβάλλει ο Δήμος, τη συστέγαση

όλων των υπηρεσιών (διευκολύνοντας έτσι το Διοικητικό έργο των Υπηρεσιών) και τη

βελτίωση της εξυπηρέτησης του πολίτη.

Παράλληλα, το κτίριο θα πληροί τις απαιτήσεις της Νομοθεσίας για την προσβασιμότητα των

ΑΜΕΑ και των εμποδιζόμενων ατόμων ενώ θα ικανοποιούνται και οι απαιτήσεις του

Κανονισμού Ενεργειακής Απόδοσης Κτιρίων (ΚΕΝΑΚ), με αποτέλεσμα τη δραστική μείωση του

υφιστάμενου ενεργειακού κόστους (σε σχέση με τα κτίρια που στεγάζουν τις Υπηρεσίες του

Δήμου σήμερα).

Τέλος το νέο κτίριο θα ικανοποιεί τις απαιτήσεις του κτιριολογικού προγράμματος, που έχει

συνταχθεί σύμφωνα με τον εγκεκριμένο Ο.Ε.Υ (ΦΕΚ 2146/Β/26-09-2011).

Ο Δήμαρχος Βόρειας Κυνουρίας Γιώργος Καμπύλης δήλωσε σχετικά: «Μεγάλη μέρα για τον

Δήμο μας. Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών Θ. Λιβάνιου εντάχθηκε για χρηματοδότηση

το έργο «Μελέτη και κατασκευή κτιρίου για ανέγερση δημαρχείου Δήμου Βόρειας Κυνουρίας»

στο πρόγραμμα Αντώνης Τρίτσης, με ποσό 4.579.763,00€. Ευχαριστούμε θερμά τον Υπουργό

Εσωτερικών κ. Θεόδωρο Λιβάνιο, που για άλλη μια φορά ανταποκρίθηκε θετικά σε αίτημα του

Δήμου μας, τον Υφυπουργό Παιδείας κ. Κλώστα Βλάση και τον πρώην Υπουργό Υγείας κ.

Βασίλη Κοντοζαμάνη για τη συμβολή τους στην επίτευξη του στόχου μας. Με διαχρονική

συστηματική δουλειά διεκδικούμε και χρηματοδοτουμε έργα σημαντικά για το μέλλον του

Δήμου μας. Με την ανέγερση του Δημαρχείου εξοικονομούμε πόρους, οργανώνουμε τον Δήμο

μας και κάνουμε τις υπηρεσίες μας πιο παραγωγικές και πιο αποτελεσματικές, οδηγώντας τον

Δήμο μας σε μια νέα εποχή. Ο Δήμος μας πλέον αποκτά το σπίτι του! Συνεχίζουμε υπεύθυνα

με όραμα και στόχο την υλοποίηση των δεσμεύσεων μας».

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη