Κ. Βλάσης: Ενα συγνώμη στους συμπατριώτες Γορτύνιους για την ταλαιπωρία που υφίστανται το τελευταίο διάστημα


Ανάρτηση Κώστα Βλάση:
Απέναντι σε όλους όσοι επιμένουν να βγάζουν βιαστικά συμπεράσματα, εμείς θα συνεχίσουμε να κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας προκειμένου η Γορτυνία μας να έχει την εικόνα και τη θέση που της αρμόζει. Γι’αυτό και απαντάμε με έργα και πράξεις σε όσους αμφισβητούν και διχάζουν.

6 επιπλέον εκατομμύρια Ευρώ αποκλειστικά για έργα αποκατάστασης του οδικού δικτύου της Γορτυνίας!
 
Την άμεση έγκριση νέας χρηματοδότησης από την Κυβερνητική Επιτροπή Κρατικής Αρωγής ύψους 6 εκατομμυρίων Ευρώ αποκλειστικά για την αποκατάσταση των εκτεταμένων ζημιών στον οδικό άξονα Βυτίνα-Λαγκάδια-Αρχαία Ολυμπία ανακοίνωσε κατά την επίσκεψή του στην Τρίπολη ο Υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης & Πολιτικής Προστασίας Κώστας Κατσαφάδος. 

Η νέα χρηματοδότηση - η οποία έρχεται να προστεθεί στην χρηματοδότηση 10 εκατομμυρίων Ευρώ που ήδη έχει εξασφαλιστεί για την Περιφέρεια Πελοποννήσου - θα εγκριθεί εντός του επόμενου 15θημέρου και αναμένεται να δώσει λύση στα προβλήματα που αντιμετωπίζει το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας. Οι απαραίτητες διαδικασίες θα κινηθούν με τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα, προκειμένου το ταχύτερο δυνατόν να ανακουφιστούν οι κάτοικοι και να θωρακιστεί η περιοχή.

Ας μην ξεχνάμε ότι πριν απο 20 ημέρες η Κυβερνητική Επιτροπή Κρατικής Αρωγής είχε εγκρίνει επιπλέον χρηματοδότηση 1,5 εκατ. Ευρώ στον Δήμο Γορτυνίας για τις τελευταίες φυσικές καταστροφές. Από όλα αυτά γίνεται σαφές ότι προχωράμε με πρόγραμμα αντιμετωπίζοντας τα προβλήματα και δίνοντας λύσεις. Χωρίς μεγάλα λόγια, χωρίς φωτογραφίες για το φαίνεσθαι και χωρίς να περιμένουμε τις αντιδράσεις για να κινητοποιηθούμε.

Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς των Υφυπουργό Κώστα Κατσαφάδο, ο οποίος όλο αυτό το διάστημα όχι μόνο έδειξε το έμπρακτο ενδιαφέρον του για την επίλυση του ζητήματος, αλλά και για το γεγονός ότι «υπέμεινε» τις συνεχόμενες και καθημερινές «οχλήσεις» μου.

Ευχαριστώ, επίσης, τον Δήμαρχο Γορτυνίας Στάθη Κούλη για τα καλά του λόγια, αλλά και για την άριστη συνεργασία που είχαμε και έχουμε, προκειμένου να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό για τη Γορτυνία και τους κατοίκους της.

Να εξάρω, επίσης, την αποφασιστικότητα και την κινητοποίηση του Περιφερειάρχη Δ. Πτωχού, ο οποίος πλέον έχει στα χέρια του τα απαραίτητα «εργαλεία» για να λύσει τα προβλήματα στους δρόμους της Γορτυνίας μας.

Τέλος, ένα μεγάλο μπράβο και ένα συγνώμη στους συμπατριώτες Γορτύνιους για την ταλαιπωρία που υφίστανται το τελευταίο διάστημα. Μακάρι να μπορούσαμε να λύσουμε αυτά τα «ακραία» προβλήματα νωρίτερα, αλλά να είναι σίγουροι ότι κάνουμε και θα κάνουμε πάντα ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατόν για την γρηγορότερη αντιμετώπιση τους.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη