Σε γιορτινή ατμόσφαιρα και με τη συμμετοχή πλήθους πολιτών πραγματοποιήθηκαν το βράδυ της Πέμπτης τα εγκαίνια της ανακαινισμένης Πλατείας Μπασιάκου στην Τρίπολη, ενός χώρου που αποκτά πλέον νέα εικόνα και αναβαθμισμένο ρόλο στην καθημερινότητα της τοπικής κοινωνίας.
Τον αγιασμό των εγκαινίων τέλεσε ο Μητροπολίτης Μαντινείας και Κυνουρίας κ.κ. Επιφάνιος, ο οποίος ευλόγησε τον νέο κοινόχρηστο χώρο, ευχόμενος η πλατεία να αποτελέσει σημείο συνάντησης, επικοινωνίας και δημιουργικής συνύπαρξης για μικρούς και μεγάλους.
Στην εκδήλωση έδωσαν το «παρών» εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης, φορείς της πόλης και πολλοί κάτοικοι της περιοχής, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τη νέα μορφή της πλατείας, η οποία αναμένεται να αποτελέσει έναν σύγχρονο και λειτουργικό χώρο αναψυχής και κοινωνικής ζωής.
Οι παρευρισκόμενοι περιηγήθηκαν στον αναμορφωμένο χώρο, συζήτησαν και αντάλλαξαν ευχές για τη νέα αρχή της πλατείας, εκφράζοντας την ικανοποίησή τους για την αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση που πραγματοποιήθηκε.
Μετά την τελετή των εγκαινίων, η εκδήλωση συνεχίστηκε με ζωντανή μουσική, δημιουργώντας μια ευχάριστη γιορτινή ατμόσφαιρα. Οι μελωδίες κράτησαν συντροφιά στους κατοίκους και τους επισκέπτες, οι οποίοι παρέμειναν στην πλατεία, απολαμβάνοντας τη βραδιά σε έναν χώρο που πλέον αποκτά νέα ζωή.
Τα εγκαίνια της Πλατείας Μπασιάκου σηματοδοτούν την παράδοση ενός ακόμη αναβαθμισμένου δημόσιου χώρου στην πόλη, ενισχύοντας την ποιότητα ζωής των κατοίκων και προσφέροντας ένα νέο σημείο συνάντησης, πολιτισμού και ψυχαγωγίας για την τοπική κοινωνία.
































Δημοσίευση σχολίου