Πραγματοποιήθηκε η αποχαιρετιστήρια γιορτή του εργαστηρίου θεατρικού παιχνιδιού του Φιλοτεχνικού Ομίλου Τρίπολης


Την Πέμπτη 18/6/26, πραγματοποιήθηκε στο ανοιχτό θεατράκι της Κάρτσοβας,η απ
οχαιρετιστήρια γιορτή του εργαστηρίου θεατρικού παιχνιδιού του Φιλοτεχνικού Ομίλου Τρίπολης, το οποίο λειτουργεί για ενδέκατη σχολική χρονιά στην πόλη μας!
 Ευχαριστούμε θερμά τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μαντινείας και Κυνουρίας, καθώς και τον κο. Παναγιώτη Βαλασόπουλο, για την παραχώρηση του χώρου. Ευχαριστούμε επίσης πολύ για τη ζεστή φιλοξενία τις νηπιαγωγούς του παιδικού σταθμού της Μητρόπολης, κα Χριστίνα και κα. Μάρθα. Μας εντυπωσίασε η ευγένεια, η υπομονή και η καλοσύνη τους!!
Ευχαριστούμε θερμά και τον πρόεδρο του Ομίλου μας κο. Παναγιώτη Παπαντωνίου για τη στήριξη καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς αλλά και τώρα που ανέλαβε την επικοινωνία κι εξασφάλισε αυτόν τον όμορφο χώρο ώστε να πραγματοποιηθεί η γιορτή του εργαστηρίου μας.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στους γονείς,οι οποίοι εκτός την άλλων φρόντισαν η γιορτή μας να έχει και μπουφέ με πεντανόστιμες λιχουδιές.
Γονείς και παιδιά έπαιξαν πρωτότυπα ομαδικά παιχνίδια και τα μεγαλύτερα και πιο έμπειρα παιδιά μας στο θεατρικό παιχνίδι παρουσίασαν τρεις αυτοσχεδιασμούς.
 Τα παιδιά μας 
 μεγαλώνουν κι εξελίσσονται δημιουργώντας!!!
Η αποχαιρετιστήρια γιορτή μας εκτός από κέφι και πολλή χαρά είχε και συγκίνηση, αφού δύο μαθήτριες μας άνοιξαν τα φτερά τους για το Γυμνάσιο. Η πόρτα του Φιλοτεχνικού Ομίλου Τρίπολης όπως και η αγκαλιά μας θα είναι ανοιχτές για όλα τα παιδιά που επιθυμούν να διαβούν το κατώφλι μας και για όλους τους γονείς που θα μας εμπιστευτούν.
 Ευχόμαστε,σε όλους καλό, παιχνιδιάρικο, ξέγνοιαστο καλοκαίρι!!!!!!!

Με πολλή αγάπη, 
Ελένη Κουσκουρέλου 
Παιδαγωγός, Εμψυχώτρια 
Υπεύθυνη εργαστηρίου θεατρικού παιχνιδιού του Φιλοτεχνικού Ομίλου Τρίπολης.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη