Σε κλίμα αισιοδοξίας και με έντονο συμβολισμό για το μέλλον της πόλης πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί στην περιοχή Φιλικών της Τρίπολης ο αγιασμός θεμελίωσης του νέου Βρεφονηπιακού Σταθμού, ενός σημαντικού έργου κοινωνικής υποδομής που έρχεται να ενισχύσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τις νέες οικογένειες της περιοχής.
Στην τελετή παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος Τρίπολης Κώστας Τζιούμης, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Δημήτρης Πτωχός, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, υπηρεσιακοί παράγοντες, που παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την έναρξη ενός έργου με ιδιαίτερη κοινωνική σημασία.
Ο αγιασμός τελέστηκε από εκπροσώπους της τοπικής Εκκλησία. Ο Δήμαρχος Τρίπολης αναφέρθηκε στη σημασία της δημιουργίας σύγχρονων δομών προσχολικής αγωγής, υπογραμμίζοντας ότι ο νέος σταθμός θα καλύψει αυξημένες ανάγκες φιλοξενίας βρεφών και νηπίων, προσφέροντας ένα ασφαλές και σύγχρονο περιβάλλον για τα παιδιά και τις οικογένειές τους.
Από την πλευρά του, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου τόνισε τη σημασία των επενδύσεων σε κοινωνικές υποδομές, επισημαίνοντας ότι η στήριξη της οικογένειας και της νέας γενιάς αποτελεί βασική προτεραιότητα για την Περιφέρεια. Παράλληλα, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συνεργασία με τον Δήμο Τρίπολης στην υλοποίηση έργων που βελτιώνουν την καθημερινότητα των πολιτών.
Ο νέος βρεφονηπιακός σταθμός αναμένεται να αποτελέσει μία σύγχρονη εκπαιδευτική και κοινωνική δομή, με λειτουργικούς και ασφαλείς χώρους, σχεδιασμένους σύμφωνα με τις σύγχρονες προδιαγραφές για την προσχολική φροντίδα και αγωγή. Η κατασκευή του εκτιμάται ότι θα συμβάλει ουσιαστικά στην κάλυψη των αναγκών της πόλης, προσφέροντας περισσότερες θέσεις φιλοξενίας για παιδιά μικρής ηλικίας.
Η σημερινή τελετή σηματοδότησε την επίσημη έναρξη ενός έργου που αναμένεται να αφήσει ισχυρό κοινωνικό αποτύπωμα στην Τρίπολη, αποτελώντας μια σημαντική επένδυση για το μέλλον της τοπικής κοινωνίας και των επόμενων γενεών.
Δημοσίευση σχολίου