Η σημερινή εξέλιξη για την επιπλέον χρηματοδότηση ύψους επιπλέον 6 εκατομμυρίων ευρώ αποτελεί το πρώτο ουσιαστικό αποτέλεσμα του αγώνα που δίνει η Γορτυνία.
Ενώ η Κυβερνητική Επιτροπή Κρατικής Αρωγής πριν λίγες μέρες συνεδρίασε και διέθεσε μόλις 1,5 εκατομμύριο, σήμερα ο υπουργός κ. Κατσαφάδος βρήκε επιπλέον 6 εκατομμύρια αποκλειστικά για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας!!
Φαίνεται ότι έπρεπε να φτάσει η κατάσταση στο απροχώρητο, να ακουστεί δυνατά η αγανάκτηση των πολιτών και κυρίως να αναστατωθεί ο κυβερνητικός και κομματικός μηχανισμός από όσα έγιναν προχθές στο ΠΕ.ΣΥ. για να γίνει επιτέλους αντιληπτό το αυτονόητο: ότι δεν μπορεί μια ολόκληρη περιοχή να μένει αποκλεισμένη και εγκαταλελειμμένη.
Χαιρετίζουμε το πρώτο αυτό βήμα, αλλά δεν πανηγυρίζουμε ούτε ενθουσιαζόμαστε. Τα 6+1,5 εκατομμύρια δεν κλείνουν τον λογαριασμό. Συνεχίζουμε μέχρι να αποκατασταθούν οι ζημιές (διαδικασία χρονοβόρα και άκρως γραφειοκρατική), αλλά κυρίως μέχρι να δοθούν οριστικές λύσεις για το σύνολο της ΕΟ74, από την Παράκαμψη Λαγκαδίων μέχρι το τμήμα της Ηλείας. Και βέβαια οι σημερινές ανακοινώσεις δεν ακυρώνουν ούτε το αίτημα στις δύο Περιφέρειες να συνεργαστούν προς τη κατεύθυνση αυτή, ούτε φυσικά το σχεδιασμό για κινητοποιήσεις.
Σε κάθε περίπτωση, η σημερινή εξέλιξη αποδεικνύει ότι οι αγώνες φέρνουν αποτελέσματα και ότι τίποτα δεν χαρίζεται όταν η κοινωνία διεκδικεί το δίκιο της.
Δημοσίευση σχολίου