Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι της Γορτυνίας και με το δίκιο τους ήρθαν σήμερα στην συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου Πελοποννήσου.
Το θέμα είχε τοποθετήσεις από όλους, τον Δήμαρχο, τον Πρόεδρο της Παναρκαδικής και τον Πρόεδρο της Παγγορτυνιακής οι οποίοι βροντηξαν και το χέρι στο βήμα.
Μίλησε και ο Βαγγέλης Γιαννακούρας.
Μετά τοποθετήθηκαν οι περιφερειακοί σύμβουλοι και στο τέλος ο Περιφερειάρχης που είπε την άλλη βδομάδα θα δοθεί στην κυκλοφορία ο δρόμος στα Λαγκάδια
Τίποτα όμως δεν συγκρίνεται με την οργή των κατοίκων που βλέπουν τις επιχειρήσεις και τον τόπο τους να βουλιάζει και οι προσωρινές λύσεις δεν τους ικανοποιούν.
Αναζητείται πλέον μόνιμη λύση στα προβλήματα τους
Δημοσίευση σχολίου