Ανάρτηση Δημάρχου Βόρειας Κυνουρίας
📌 Τη Δευτέρα συμμετείχα στην πολύ σημαντική ημερίδα διαβούλευσης με θέμα την εγκατάσταση μονάδων ιχθυοκαλλιέργειας και τις νέες Περιοχές Οργανωμένης Ανάπτυξης Υδατοκαλλιεργειών (Π.Ο.Α.Υ.).
🤝 Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε στον Πόρο με τη συμμετοχή Δημάρχων και φορέων από τον Αργοσαρωνικό, στο πλαίσιο των εργασιών του Δικτύου Μπλε Δήμων και σε συνεργασία με τον περιβαλλοντικό οργανισμό Aegean Rebreath.
📝 Συζητήσαμε εκτενώς για τις τελευταίες εξελίξεις γύρω από το ζήτημα και κατατέθηκαν προτάσεις προκειμένου να συνεχίσουμε τον κοινό μας αγώνα για τη βιώσιμη ανάπτυξη των παράκτιων περιοχών μας.
❗️ Η θέση μας είναι ξεκάθαρη. Τονίσαμε για ακόμη μια φορά την έντονη αντίδρασή μας στα σχέδια για τις νέες Π.Ο.Α.Υ.
🌊 Η άκριτη και χωρίς τη σύμφωνη γνώμη των τοπικών κοινωνιών εγκατάσταση βιομηχανικών μονάδων ιχθυοκαλλιέργειας απειλεί άμεσα το θαλάσσιο οικοσύστημα, τον τουρισμό και την ποιότητα ζωής στους Δήμους μας.
📣 Η φωνή των πολιτών της Βόρειας Κυνουρίας και όλων των παράκτιων Δήμων πρέπει να ακουστεί στα αρμόδια Υπουργεία.
👉 Συνεχίζουμε όλοι μαζί την προσπάθεια για να προστατεύσουμε τον τόπο μας και το περιβάλλον!
Γιώργος Καμπύλης
Γιώργος Καμπύλης
#synexizoumeypeythina
#vkbrosta
Δημοσίευση σχολίου