Β. Κυνουρία: Απομάκρυνση ενός τόνου άδειων συσκευασιών φυτοφαρμάκων!


Ανάρτηση Δημάρχου Βόρειας Κυνουρίας 


♻️ Σημαντικό βήμα για την προστασία του περιβάλλοντος στον Δήμο μας!

🪣 Για πρώτη φορά, πραγματοποιήσαμε οργανωμένη συλλογή και απομάκρυνση περίπου ενός τόνου άδειων συσκευασιών φυτοφαρμάκων!

📌 Η πιλοτική δράση υλοποιήθηκε με επιτυχία μέσω δύο σημείων συλλογής:
✅ Στη Δημοτική Κοινότητα Δολιανών
✅ Στη Δημοτική Κοινότητα Κορακοβουνίου (οικισμός Κουτρούφων)

🌳 Οι παραγωγοί μας ανταποκρίθηκαν μαζικά, αποθέτοντας τις συσκευασίες με ασφάλεια και προστατεύοντας το έδαφος, τα νερά και τη δημόσια υγεία από την ανεξέλεγκτη απόρριψη.

✔️ Η ενέργεια αυτή αποτελεί ένα ουσιαστικό μεταβατικό βήμα, μέχρι την οριστική θεσμική λύση από το αρμόδιο Υπουργείο.  Ο Δήμος μας θα συνεχίσει να στηρίζει την οικολογική διαχείριση των αγροτικών αποβλήτων.

🤝 Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους παραγωγούς που συμμετείχαν. Η προστασία του περιβάλλοντος είναι συλλογική ευθύνη!

👉 Συνεχίζουμε να επενδύουμε στη βιώσιμη ανάπτυξη, την περιβαλλοντική προστασία και την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πολιτών.

Γιώργος Καμπύλης
Γιώργος Καμπύλης

#synexizoumeypeythina
#vkbrosta

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη