Ανάρτηση Δημάρχου Βόρειας Κυνουρίας
♻️ Σημαντικό βήμα για την προστασία του περιβάλλοντος στον Δήμο μας!
🪣 Για πρώτη φορά, πραγματοποιήσαμε οργανωμένη συλλογή και απομάκρυνση περίπου ενός τόνου άδειων συσκευασιών φυτοφαρμάκων!
📌 Η πιλοτική δράση υλοποιήθηκε με επιτυχία μέσω δύο σημείων συλλογής:
✅ Στη Δημοτική Κοινότητα Δολιανών
✅ Στη Δημοτική Κοινότητα Κορακοβουνίου (οικισμός Κουτρούφων)
🌳 Οι παραγωγοί μας ανταποκρίθηκαν μαζικά, αποθέτοντας τις συσκευασίες με ασφάλεια και προστατεύοντας το έδαφος, τα νερά και τη δημόσια υγεία από την ανεξέλεγκτη απόρριψη.
✔️ Η ενέργεια αυτή αποτελεί ένα ουσιαστικό μεταβατικό βήμα, μέχρι την οριστική θεσμική λύση από το αρμόδιο Υπουργείο. Ο Δήμος μας θα συνεχίσει να στηρίζει την οικολογική διαχείριση των αγροτικών αποβλήτων.
🤝 Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους παραγωγούς που συμμετείχαν. Η προστασία του περιβάλλοντος είναι συλλογική ευθύνη!
👉 Συνεχίζουμε να επενδύουμε στη βιώσιμη ανάπτυξη, την περιβαλλοντική προστασία και την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πολιτών.
Γιώργος Καμπύλης
Γιώργος Καμπύλης
#synexizoumeypeythina
#vkbrosta
Δημοσίευση σχολίου