Πραγματοποιήθηκε στο Λεωνίδιο η δράση για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών


Τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026, πραγματοποιήθηκε στον προαύλιο χώρο της Φάμπρικας Πολιτισμού η δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του Κέντρου Κοινότητας Δήμου Νότιας Κυνουρίας, σε συνεργασία με το Πολυδύναμο Κέντρο Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων Τρίπολης – ΕΟΠΑΕ, με αφορμή την 26η Ιουνίου – Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών.

Με κεντρικό μήνυμα «Μην του δώσεις άλλο χρόνο. Πάρε τη ζωή σου πίσω!», η δράση είχε στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών για τις εξαρτήσεις, τη σημασία της πρόληψης, την έγκαιρη αναζήτηση βοήθειας, καθώς και τις διαθέσιμες υπηρεσίες υποστήριξης.

Η ενημέρωση, η πρόληψη και η έγκαιρη αναζήτηση βοήθειας αποτελούν βασικούς πυλώνες για την αντιμετώπιση κάθε μορφής εξάρτησης.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη